środa, 13 czerwca 2012

Shiny Box

Przed chwilą był u mnie kurier i otrzymałam swój Shiny Box !



Jestem bardzo zadowolona, bo prawdę mówiąc nie wierzyłam w to, że do dostanę. Kosmetyki w środku są bardzo fajne i kosztowne:

-szampon L'oreal 250ml (30zł)
-Krem do twarzy Pharmatheiss Cosmetics GRANATAPFEL próbkę 15 ml(50ml/80zł)
-Płyn micelarny BIODERMA próbkę 20ml(250ml/53zł)
-Odżywkę do paznkokci Biogena Pharma 10ml  (20zł)
-błyszczyk Rimmel 20zł

Na prawdę polecam założyć konto na Shiny Box i zbierać te śmieszne Shiny Stars bo serio się opłaca. To bardzo miłe, kiedy otwierasz piękne pudełko pełne markowych kosmetyków. Prawdę mówiąc wszystko co otrzymałam jest mi potrzebne. Planuje wizytę u fryzjera więc szampon L'oreal z systemem podwójnej ochrony kolory na pewno mi się przyda, miałam w planach kupno jakiegoś dobrego kremu nawilżającego a tu niespodzianka - krem którego 50ml kosztuje 80zł ? Extra.

Tak więc klikajcie:



2 komentarze:

  1. Hej, e-mail, który podałaś nie działa:(( Możesz podać jakiś inny, bo mam kilka pytań??:) Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń