środa, 20 czerwca 2012

hair protect

Kosmetyki do włosów. Co robić by, nasze włosy stały się takie jakie jak na teledyskach Rihanny, Bee czy JLo ? Nie da się! No dobra da się, ale trzeba wygrać z 10'000$ i wydać je na naturalne treski najlepszego gatunku, sześć fryzjerów światowej marki i stos kosmetyków najlepszych firm.
Co więc zrobić jeśli nie mamy tych 10'000$ ani możliwości aby je zdobyć ? Myślę, że należy przemyśleć co z naszymi włosami jest nie tak. To po pierwsze. Po drugie zorientować się jakie kosmetyki i zabiegi mogą poprawić kondycje włosa i zapamiętać jedną zasadę - najdroższe nie znaczy najlepsze !
Dziś przedstawię kilka kosmetyków, które z pośród wszystkich jakie wypróbowałam spełniają moje oczekiwania.


1 - SYOSS stylizujący spray . Używać się go powinno przy prostowaniu włosów, aby łatwiej i szybciej stały się idealnie proste. Dodatkowo chroni przed wysoką temperaturą, sprawia, że włosy mają stać się gładkie i błyszczące, redukuje puszenie- czy to co tak na prawdę każda z nas chciałaby uzyskać.  Czy działa? prawdę mówiąc na pewną są lepsze kosmetyki, które mają na celu takie efekty, ale za cenę ok 15 zł nie jest zły. Dostałam go od przyjaciółki i jestem zadowolona. Moja ocena to 6/10


2 - GLISS KUR expresowa odżywka regenerująca dla włosów zniszczonych i suchych. Ma na celu łatwe rozczesywanie i regeneracje mocno uszkodzonych włosów. Ma zapobiegać łamaniu włosów, mają błyszczeć oraz być gładkie i jedwabiste. Działa ? TAAK ! Jest super, polecam! Kosztuje ok 15zł, jest wspaniała. 10/10


 3. L'OREAL maska natychmiastowo regenerująca włosy dla włosów zniszczonych. Na opakowaniu jest napisane, że należy ją spłukać od razu po nałożeniu, ale ja pozostawiam ją na włosach nieco dłużej. Są po niej na prawdę wspaniałe ! Używam go co drugie umycie na przemian z GlissKur'em który jest poniżej opisany. Kosztuje ok. 20zł. No... jest troszkę drogi, bo to tylko 200ml, ale jest warta każdych pieniędzy! 10/10


4. L'OREAL szampon który dostałam w ShinyBox'ie. Jest on przeznaczony dla włosów po farbowaniu, aby jak najdłużej zachowały swój kolor, dlatego zostawiłam sobie go, bo niedługo idę do fryzjera, ale użyłam go kilkakrotnie aby sprawdzić jak zachowują się po nim moje włosy i muszę go pochwalić. Jest jednym z najlepszych szamponów jakie dotąd używałam. Włosy po nim są miękkie i delikatne, nawet bez użycia odżywki "po"(ostatnio zaważyło mi się jej nie użyć bo się skończyła). POLECAM ! Moja ocena to 9./10












5 - to zwykły olejek rycynowy, który świetnie regeneruje końcówki i wzmacnia cebulki włosa. Delikatnie przyciemnia włosy, więc nie polecam go jasnym blondynkom. Stosuje go jako zamiennik jedwabiu, nie mam w ty miesiącu kasy na jedwab więc postanowiłam znaleźć coś fajnego. Najlepiej stosować go 1-2 razy w tygodniu np. wieczorem kiedy wiesz, że rano umyjesz włosy(bo MUSISZ je po nim umyć ;D). Włosy są po nim delikatne, a końcówki wyglądają zdrowiej. Fajne i niedrogie bo ok 2-3zł. Można go również używać do paznokci i rzęs. Czytałam, że robi tak wiele gwiazd, które cenią sobie naturalne sposoby na poprawę urody. Podgrzewamy sobie go i smarujemy paznokcie, rzęsy. ocena 7/10





6 - to mój ukochany szampon Fructis. Muszę używać przeciwłupieżowy bo wciąż do mnie powraca. Zmieniam tylko rodzaje, ale zawsze używam Fructis'a. Świetnie czyści włosy i leczy łupież. 400ml kosztuje ok 10zł. POLECAM jeśli męczy Cię problem łupieżu.

















7 - i CUDOWNY siedem ! Kocham ta odżywkę ! <3 Po prawie roku używania odżywki Syoss odkryłam coś wspaniałego ! POLECAM w 100%. Wypróbowałam wszystkie rodzaje i uważam że czarny(z tej samej serii co numer 2) jest najlepszy. Włosy są po nim jedwabiste i delikatne, jakbym dotykała najdroższy jedwab świata !!! Porada fryzjerki - nałożyć na głowę większą ilość odżywki, na to reklamówkę foliową i ręcznik, to pozostawić na głowie na 45-60min. Działa - zrobiłam tak za pierwszym razem używania jej i stwierdziłam że jest idealna. Kosztuje 9,5zł za 200ml. Moja ocena ? - 11/10 ! <3










Cóż tu więcej mówić. Polecam zainwestować w odżywki, szczególnie w lato, kiedy włosy są szczególnie narażone na zniszczenia. Używajcie ich oszczędnie a przekonacie się, że warto ;)
Napiszcie mi może o swoich super sposobach na poprawę kondycji włosa, chętnie się czegoś nauczę ;D

5 komentarzy:

  1. ej a jak stosujesz ten olejek rycynowy ? opisz mi krok po kroku prosze ;8 jesteś wspaniała ,że opisujesz jak dbasz o włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wylewam na dłoń dużą ilość olejku, rozcieram go aż stanie się cieplejszy i wmasowuje go we włosy. Pokrywam całą długość włosów, od nasady aż po same końcówki. To tyle, idziemy spać i to wszystko ;)

      Usuń
  2. Słońce, nie chcę Cię martwić, ale przeczytaj sobie skład odzywek Gliss Kura... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co interesuje mnie efekt ;D nawet jeśli odżywa bd działać na zasadzie narkotyku(po odstawieniu bd 4x gorzej) to i tak bd jej używać ;D

      Usuń
  3. dziękuję Ci za tę notkę! :D nigdy nie przeczytałam niczego bardziej treściwszego, a jednocześnie zwięzłego, wszędzie jakieś pierdy o dupie maryni a tu proszę, tyle cudowności w jednym miejscu :D thx!! <3

    OdpowiedzUsuń