wtorek, 29 maja 2012

Sunnies PRADA

HELOU
Okulary nie ukrywam są moją obsesją ; ) Kocham szczególnie te w plastikowych oprawkach, eleganckie, czarne modele. Dziś znalazłam piękną parę rzecz jasna nie oryginalnych, ale równie ujmujących okularów słonecznych  Prada. Wybrałam klasyczne, czarne oprawki, które będą pasowały do wielu stylizacji. Na pewno kojarzycie ten model, jest obecnie bardzo popularny. Postaram się w najbliższym czasie dodać jakiś fajny, wakacyjny komplecik, w którym na pewno użyję właśnie tych okularów.







Dziś sprzedałam wszystkie książki z liceum. Poczułam, że tym właśnie gestem zakończyłam pewien rozdział w moim życiu. Nie chcę go oceniać, chcę iść do przodu, kochać i być kochaną !
PEACE






4 komentarze:

  1. zrobię:) zgłoś się w konkursie (wystarczy kliknąć banner 'wygraj ilustrację') i na pewno coś dostaniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aktywowałam ją, ale coś mi nie hula :P

    OdpowiedzUsuń