wtorek, 15 maja 2012

Jeans Shorts


Lubię odnosić sukcesy ;) A 19/20pnt z matury ustnej z języka polskiego to niewątpliwie duży sukces dla mnie, choć muszę przyznać że rozpoczęłam swoje przygotowania na dwa dni przed maturą. Jak na razie z górki ;)
Dziś zamówiłam sobie legginsy ze świetnej strony areyoufashion.com - EXTRA !

Po maturach mam zamiar zająć się tym co przynosi mi przyjemność, blogiem oraz muzyką. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzisiejszy post po krótce poświecę jeansowym szortom. Swoje pierwsze szorty przerobiłam jakieś 2 lata temu. Najlepiej pracuje mi się na jasnych Levis'ach. Jeans ten firmy mam konkretną fakturę, świetnie się drze, a efekt jest piorunujący. Zawsze rzecz jasna szukam ich w sh. Jutro nastawiam specjalnie budzić na godzinę poranna i idę na lumpeksowe zwiady oraz w poszukiwaniu złotych ćwieków. Zamierzam wykonać kilka dzieł i kto wie, może zdecyduje się na nich zarobić ;)

Na dysku w "pięknie" mam stos zdjęć z inspirującymi mnie szortami. Dodam kilka poniżej...




enjoy <3


2 komentarze:

  1. aaaa masz tyle bloga, a ja kompletnie nie wiedziałam o jego istnieniu !! <3 marzą mi się takie szorty z drugiego zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń