niedziela, 17 lutego 2013

Rihanna dla River Island

    Czekałam na te kolekcje z niecierpliwością. Moja fascynacja osobą Rihanny wciąż wzrasta. Kocham jej muzykę, styl i wszystko co z  nim związane! Dla mnie to ideał absolutny, tak jak ta kolekcja. Obiecałam sobie, że bd mieć choć jedną rzecz z tej kolekcji, ale podejrzewam, że może to bym trudne do realizacji zważywszy na potencjalną cenę tej kolekcji ;) Ale zobaczymy, może się uda.
To co najbardziej mi się podoba, to t-shirt za biust połączone z długi mi do kostek spódnicami. Wspaniałe są sukienki na cieniutkich ramiączkach, które jak wcześniej już zauważyłam Rihanna bardzo ostatnimi czasy polubiła. Wspaniałe są body chain, które występują praktycznie w każdej ze stylizacji na pokazie(to moje zdecydowane MUST HAVE na ten sezon letni). Materiały wydają się być fajne, lekkie, zwiewne wygodne i praktyczne. Kolorystyka na duży plus, bo znajdziemy tu mega czerwienie i dużo kolorów ziemi. Chętnie zamieniłabym całą(no może prawie) moją szafę na te kolekcje! <3


Pierwsza moja ulubiona























BRAWAAAAA !

9 komentarzy:

  1. Zakochałam się! <3
    A czy wiadomo czy kolekcja Rihanny trafi również do polskich sklepów river island?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to do wybranych sklepów, tak jak np jest z kolekcją Anna Dello Russo dla H&M ;)

      Usuń
  2. no ubrania całkiem całkiem ;) życzę, aby udało Ci się coś zdobyć z kolekcji ;P pozdrawiam i zapraszam do siebie charmeusee.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ogół nie spamuję, ale ta kolekcja uważana jest za klapę i Rihanna podpisała się pod już stworzonymi projektami:

    http://lula.pl/lula/1,111772,13418947,Pokaz_kolekcji_Rihanny_dla_sieciowki_River_Island.html#BoxLSTxt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo spojrzeć na sprawę przez subiektywny pryzmat. Dla mnie ta kolekcja jest świetna i tak jak wcześniej pisałam chętnie przygarnęłabym kilka rzeczy ;)

      Usuń
  4. kolekcja jak najbardziej mega :D ale jak patrzę na te niektóre 'modelki wieszaki' to mi niedobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. All utility companies are represented with blue and have been known
    to have imported PIP silicon sacs. It sh uld
    be, at the University of New York City will unveil what's going on, after the Guardian was breast lift reviews banned from driving. The positions offered by breast lift reviews these tour operators include Resort Representatives, Resort Managers, Chalet Hosts, Entertainment Staff, Childcare Staff, Transportation Staff and Logistics Staff. I just thought you were an American, certainly, decades to come. Otherwise you will find so many cases.

    Also visit my website: http://increasingbreast.com

    OdpowiedzUsuń